I made this widget at MyFlashFetish.com.

klik sini

Wednesday, June 15, 2011

Pertandingan Pengucapan Awam PPPM Peringkat Daerah Jasin




Salam pandu puteri kepada semua,

Pertandingan Pengucapan Awam Persatuan Pandu Puteri Malaysia Peringkat Daerah Jasin telah dijalankan pada 14 Jun 2011 bertempat di SMK Datuk Bendahara, jam 2.30 petang. Seramai 2 orang peserta PP Tunas, 7 orang peserta PP Remaja, 5 orang peserta PP Renjer dan seorang pemimpin muda telah mengambil bahagian. Mereka merupakan ahli pandu puteri SK Kesang Tua, SMK Datuk Bendahara, SMK Iskandar Shah, SMK Tun Perak, SMK Nyalas, SMK Seri Bemban, SMK Selandar, dan SMK Seri Mahkota.

Tahniah kepada semua pemenang bagi setiap kategori. Mereka akan mewakili Daerah Jasin dan Merlimau dalam pertandingan peringkat negeri yang akan diadakan pada 24 Jun 2011 di SK Bukit Senggeh. Saya berharap agar peserta daerah Jasin akan menempa kejayaan nanti. Bersedialah dengan lebih baik.

Saya dengan ini ingin merakamkan setinggi-tinggi penghargaan kepada PPD Jasin terutamanya En Mohd Moghni Hamzah, Tn Hj Rusti Mistam Pengetua SMK Datuk Bendahara, para hakim, pemimpin dan peserta serta para AJK yang telah memastikan program dapat dijalankan dengan jayanya. Terima kasih daun keladi.



Jasamu dikenang.

No comments: