I made this widget at MyFlashFetish.com.

klik sini

Monday, February 21, 2011

BUNGKUSAN KASIH MANGSA BANJIR




Salam semua,

Persatuan Pandu Puteri Malaysia Daerah Jasin dengan kerjasama Persatuan Pandu Puteri Sek Keb Kesang Tua sedang menjalankan projek Bantuan Kepada Mangsa Banjir Daerah Jasin. Projek ini telah mendapat sambutan daripada ibu bapa dan guru-guru dengan memberikan bantuan berupa bahan makanan kering, alat tulis, barangan keperluan harian dan wang tunai. Sumbangan juga diterima daripada warga SK Air Molek, Melaka dan orang perseorangan. Pihak persatuan merakamkan ucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada Guru Besar SK Kesang Tua dan Guru Besar SK Air Molek yang telah memberikan kerjasama dan sokongan kepada projek ini.

Proses membungkus semula barangan telah dijalankan pada hari Sabtu, 19 Feb dan bungkusan bantuan akan disampaikan kepada mangsa banjir yang terdiri daripada warga SK Kesang Tua dan juga beberapa orang mangsa dari kawasan Tehel dan Simpang Bekoh.

Adalah diharapkan dengan menjalankan projek ini, selain dapat meringankan sedikit beban mangsa banjir, kita juga akan dapat menanamkan semangan tolong-menolong dalam kalangan ahli pandu puteri.

Sekali lagi PPPMDaerah Jasin merakamkan penghargaan kepada semua yang telah terlibat dalam menjayakan projek ini.


Terima kasih.

Hjh Samiah Samari
Pesuruhjaya Daerah

No comments: